מספרות, לא רק עיצוב שיער

מספרות בימינו הן לא רק מקום שבו גוזרים, צובעים או מעצבים את השיער. מספרות היום מספקות מגוון של שירותים נוספים בתחום היופי והקוסמטיקה. ישנו חיבור טבעי בין עיצוב השיער לבין שאר תחומי הטיפוח והיופי ולכן זה מובן שמספרות רבות עוסקות גם בתחומים אלו. כאשר מספרה מחליטה להתרחב בשירותיה, הדבר ניכר כמובן בסוג הריהוט וציוד למספרות אשר ניתן למצוא בה. טיפולים שונים דורשים ציוד שונה וריהוט מיוחד, הבה נבחן את תחומי הטיפול אשר ניתן להשיג במספרות וכיצד הם משפיעים על הריהוט והציוד למספרה.

מניקור

מספרות רבות מציעות שירותים של מניקור, זהו דבר מקובל ופופולרי מאוד. מספרה המעניקה שירותים של מניקור צריכה להצטייד בריהוט מיוחד הכולל שולחן מניקור וכיסאות למטפל ולמטופל. טיפול מניקור לוקח זמן ולכן חשוב שיהיה זה כיסא נוח עבור הלקוח. במקרים רבים השולחן מצויד במגירה בה ניתן לאחסן את כלי העבודה השונים המשמשים למניקור. מקובל מאוד בקרב ספקי ציוד למספרות להחזיק עמדות מניקור וערכות מניקור. לעתים מדובר בעמדת יחיד ולעתים עמדות עבודה המאפשרות טיפול במספר לקוחות במקביל.

פדיקור

בדרך כלל אנשים מגיעים לשני הטיפולים, פדיקור ומניקור, במקביל. אך למרות האופי הדומה של שני הטיפולים הם דורשים ציוד מסוג אחר. על מנת להעניק טיפול פדיקור מפנק ללקוחות שלכם יש להצטייד בכיסא נוח עליו הלקוח יוכל לשכב בצורה נוחה ולקבל את הטיפול. ישנם סוגים רבים של כיסאות מניקור, חלקם אפילו משלבים כיורים מיוחדים לשטיפת הרגליים.

עמדות איפור

איפור הוא עוד דבר שהולך ביחד עם עיצוב שיער. למשל במקרים רבים כלות מגיעות לעיצוב שיער ורוצות גם איפור. אמנם מדובר באומנות שונה, איפור ועיצוב שיער, אך למרות זאת יש חיבור מאוד הגיוני בין שני התחומים ומקובל במספרות מובילות להציע גם שירותי איפור. אם ברצונכם עמדת איפור עליכם להתעניין אצל ספק ציוד למספרות לגבי ציוד מתאים. יש צורך במראה גדולה ומוארת אשר תאפשר למאפרת לעשות את עבודתה כראוי. יש צורך בשידה עלייה ניתן לאחסן את כל כלי האיפור והצבעים השונים.

כפי שראיתם מספרות היום הן ממש כמו מועדון ספא, ניתן לקבל בהם טיפולים שונים מלבד עיצוב שיער. אנשים מגיעים למספרה ולעתים מבלים שם שעות – הם מקבלים שם עיצוב שיער, מסכות פנים, פדיקור ומניקור ובמקרים מסוימים אפילו מסאג’. כל שצריך לעשות הוא להתאים את הציוד למספרה. יש צורך להצטייד בכיסאות המתאימים, השולחנות ועמדות הטיפול.

Leave a comment